duminică, 6 iunie 2010

La revedere Iquest

Well, de maine voi incepe sa lucrez la o alta firma.

Vineri mi-am golit biroul, mi-am impachetat cana, mi-am impartit proviziile de ceai la colegi si am plecat. Era normal, dupa vreo aproape 3 ani de Iquest sa fiu macar un pic emotionata ca plec, asa ca am trecut prin birouri si am dat cate un free hug la oameni. I will miss them. It's the end of a era for me.

O sa imi fie dor de povestile din sala de mese. De oamenii faini cu care am lucrat, m-am distrat, am mers la curatat gunoaie sau plantat de copaci. O sa imi fie dor de nenea de la chioscul de ziare din fata firmei, de la care imi cumparam cartile din libraria Adevarul. Ajunsesem la asa un raport, ca joi dimineata eu ii intindeam banii si el imi dadea cartea fara sa ma mai intrebe nimica. Apoi eu ii zambeam, el imi zambea si plecam mai departe. O sa imi fie dor de toti si de toate.

Asa ca zic la revedere Iquest. La revedere, nu adio, pentru ca nu vreau sa renunt la prietenii pe care ii am in Iquest. O sa mai iesim la bere, promit. Si poate data viitoare va fac eu cinste :P.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu