vineri, 15 aprilie 2011

despre sloganuri publicitare

Stateam vineri seara linistita cu Filip la o poveste despre branding si despre noul limbaj de lemn al corporatistilor de pretutindeni. Ala plin cu tot felul de ajdective si adverbe gen passionate, excited, enthusiast si alte asemenea cuvinte care suna bine dar nu spun mai nimica.

Si mi-am adus aminte ca am citit undeva un articol despre Asociatia crescatorilor de porci din, ati ghicit, America. (Da, cateodata ma plictisesc destul de tare incat sa citesc articole despre Asociatia crescatorilor de porci din America. Nu, nu mi se intampla foarte des.) Cum spuneam, citisem un articol despre domnii astia care si-au rebranduit produsul.

Inainte promovau carnea de porc sub sloganul, ciudatel de altfel, "Pork, the other white meat" (Porcul, cealalta carne alba). Prima carne alba e puiul, banuiesc. Acuma sincer, ardeleanca fiind, pe mine ma jigneste sloganul asta. Adica noh, pun ei in balanta bunatate de jambon de porc afumat si uscat la bunicu in pod cu un amarat de piept de pui cumparat de la Oncos? Si sa nu le bati obrazul?

Oricat de rau ar fi sunat vechiul slogan, cel nou m-a lasat masca:

Pork, be inspired


Si eu si Filip am simtit inspiratia instant si am scos inca ceva sloganuri publicitare cu care si-ar putea promova americanii marfa. cel putin la fel de inspirate ca si cel pe care au dat ei tone de bani:

Racituri - Just do it! (Racituri - Doar fa-le!)

Carnati - Connecting people! (Carnati - Conecteaza oameni!)

Caltabosi - Ca o adiere proaspata de primavara!

Slanina - Perfect barbatesc!

Ciolan afumat - Because you're worth it! (Ciolan afumat - Pentru ca meriti!)

Untura - cu coenzima Q10!

Soric - Feel the passion (Soric - Simte pasiunea)

Acuma asteptam si noi plata pentru munca intensa depusa ca de la atata copywriting ni s-a facut foame. Ce-ar mai merge niste fasole cu ciolan, mama mama.

1 comentarii:

Ramona spunea...

Cere niste bani de la Oncos!;-)

Trimiteți un comentariu