joi, 21 octombrie 2010

de ce sa pleci, de ce-ai mai fi ramas?

Dintre fostii colegi de liceu unii sunt prin state, altii in germania, franta, italia.. Dintre fostii colegi de facultate unii sunt prin anglia, irlanda, elvetia. Uitandu-ma la stirile din ultimele 2-3 zile, ii inteleg perfect.

Avem o clasa politica infecta, o hazna de mafioti. Nici nu iti dai seama care sunt mai rai, cei pur incompetenti gen PDL care a votat o lege extrem de importanta din greseala(reducerea TVA, neimpozitarea pensiilor sub 2000 de lei). Cat de prost si de nepregatit poti sa fii? Cat de idiot sa iti dai cu stangul in dreptul in halul asta?

Sau poate cei mai rai sunt cei cu adevarat cinici si ticalosi, gen PSD, care ne vand si ne cumpara ca pe vite. Pentru cei care se mai indoiesc de asta, ii invit sa citeasca "stenogramele" lui Sorin Ovidiu Vantu, acest geniu malefic al Romaniei. De la Iliescu incoace, nu cred ca am intalnit un personaj mai sinistru si care sa isi fi subjugat atat de mult opinia publica, ca un cancer ce consuma totul. Cititi-i stenogramele, uitati-va cum va considera catei, va considera poporul prost pe care el, marele smecher, il va conduce din umbra.

Si ne meritam soarta, ne-o meritam cu prisosinta, pentru ca acceptam fara sa cracnim, fara sa facem nimic, fara sa ne rasculam. Unii pleaca din tara, cu speranta unei vieti mai curate spiritual. Altii se complac, se fac complici, se astern pres la picioarele dulailor.

Eu nu am plecat din Romania pentru ca nu vreau. Sa plece ei, politicenii. Sa ii manance pe ei dorul de familie, sa fie ei discriminati in Italia sau Spania, sa fie ei atacati la metrou pentru ca sunt romani. De ce sa plec eu? Mie imi pasa de tara asta mai mult decat lor. Sa plece ei cu rudele lor ce capuseaza Romania. Sa plece si sa nu se mai auda de ei in veci vecilor amin.

Am fost sambata la concert Pasarea Colibri. De aia nu plec. Ca asta e tara mea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu