marți, 5 ianuarie 2010

New Year resolutions

Acuma ca a trecut anul am avut si eu timp sa meditez la planuri pentru 2010.

Unul dintre planurile cele mai ambitioase de anul acesta e sa incerc sa scap de kilogramele in plus si sa am mai multa grija de sanatate. Prima masura anul asta e sa merg la lectii de dans impreuna cu Filip. Avem un intelegere beton: mergem 4 luni timp de 2 ore pe saptamana la dans de societate si 10 ani de acum inainte o sa fie liber. Bine, tot mai trebuie sa danseze cu mine la nunti, dar macar lectii nu mai trebuie sa ia o buna bucata de timp.

Un alt plan e sa vizitez Berlin/Dublin/Zurich, in functie de care dintre prietenii plecati in strainate (Ileana/ Suzi si Victor /Diana) au timp liber in perioada mai-iunie. Macar un lucru bun a iesit din toata migratia asta romaneasca, oriunde te duci in Europa, oricat de mic orasul, intotdeauna vei gasi un roman pe acolo.

Ca o paranteza, acum cativa ani am plecat pentru o saptamana intr-un orasel micut din Germania, in Erlagen, si nu stiu daca va vine sa credeti dar a trebuit sa duc mancare la pachet pentru cineva care studia acolo si era din Bistrita. Mamicile din Romania ar putea sa conduca universul daca ar iesi din bucatarie destul de mult timp.

A treia promisiune pe anul acesta e sa incep in sfarsit sa muncesc la cartea pe care planuiesc sa o scriu de multa vreme. Da, stiu ca un autor incepator nu ar trebui sa se laude singur, dar e o speranta veche, de cativa ani. Acum imi trebuie doar timp/chef ca idei am destule. De exemplu azi m-a pocnit inspiratia ascultand melodia asta:



Personajul principal al cantecului e chiar celebru si a fost inventat de David Bowie: Major_Tom. I love the 80's.

Voi ce v-ati propus pentru 2010?

4 comentarii:

Diana Stroe spunea...

Yupee! Te primesc cu placere in vizita :) avem pana si camera de oaspeti (camera viitorului bebe pe care nu-l avem inca). Promit ca mie nu trebuie sa-mi aduci mancare la pachet ;)

raluca spunea...

mai s-ar putea sa va vizitam anul asta. de mancare s-ar putea sa nu scapi. macar o tuiculita tot primesti asa.. ca sa iti aduci aminte de valorile traditionale romanesti.

Diana spunea...

Daca-i musai sa-mi aduci ceva de baut, prefer visinata ;)

raluca spunea...

Done, am una buna de la tata.

Trimiteți un comentariu