duminică, 1 ianuarie 2012

Urmatorul, va rog!

Urmatorul an, adica. Si daca se poate, un an mai putin agitat.

2011 a fost un an plin. Si agitat. Si cu o groaza de schimbari. Am reusit sa ne platim creditul. Ne-am schimbat joburile. Am vizitat China si am urcat pe Marele Zid. Am vizitat Londra din nou si ne-am plimbat prin Kings Cross, gara unde s-au filmat scene din Harry Potter. Cred ca am avut asa un zambet mare mare mare pe fata in ziua aia! Si acuma cand imi aduc aminte mi se picteaza un zambet de la o ureche la alta. Muggles, heck yeah!!!

Partea mai obositoare a fost ca am facut o gramada de drumuri, unele pentru job si altele pentru distractie, dar oricum, timp petrecut departe de casa si fara oameni dragi in apropiere.

Pentru 2012, sincer nu-mi doresc altceva decat sa mi se termine delegatia in Germania si sa ma pot intoarce acasa. Si daca se poate, sa nu mai folosesc avionul de loc in scopuri personale. Mi s-a facut asa o lehamite de avioane dupa excursia din China, cand am schimbat cu totul 5 avioane in 2 saptamani, incat prefer sa fac o zi cu masina decat sa ma trezesc la 4 dimineata ca sa ajung la aeroport si sa iau avionul la 6, pentru ca apoi sa pierd vremea asteptand conexiuni prin aeroporturi. Si sa nu mai vorbim de aterizari, ca am avut anul asta parte de cateva mai putin reusite, la una chiar s-a inclinat avionul serios, de incepusem sa revizuiesc in gand instructiunile de urgenta si sa localizez iesirile de urgenta.

Asa ca in 2012 nu mai vreau sa fac minuni de vitejie, nici nu mai vreau sa vizitez locuri exotice si tinuturi indepartate. Vreau doar sa am timp. Timp sa pot sa imi duc la bun sfarsit proiectele incepute, amanate si pe jumatate abandonate din 2011. Sa am vreme sa mai merg la un final de saptamana la Dangau si sa nu fac nimic altceva decat sa stau intinsa in gradina la soare, citind o carte.

Nimic deosebit doar lucruri simple si o viata normala, cred ca asta e motto-ul meu pentru 2012. Si sa urc pe Ineu :).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu