joi, 27 mai 2010

Eurovision 2010 - Semifinala 2

Lituania - yup, a doua semifinala incepe bine, cu o trupa de tipi in chiloti argintii. Eurovision at it's finest(Eurovision la maxim).




Armenia - una dintre melodiile cotate cu cele mai multe sanse. Mie imi place si solista si melodia, dar samburele ala de caisa de pe scena e cam de teatru de copii.



Israel - tipul a falsat teribil. Am ras cu lacrimi.



Danemarca - melodia putea sa fie cantata mult mai bine. Tipul mai ales a cam ratat din note si cum remarcau si alti bloggeri, parca nu avea chef sa fie pe scena. Noroc cu super productia scenica specifica nordicilor: scena miscatoare, ceata, masina de vant, etc. Still, sincer m-au dezamagit, chiar imi placeau dupa ce am vazut in videoclipul de prezentare.



Elvetia- in prima faza mi-am zis ca melodia e prea ponosita si veche ca sa faca impresie, dar show-ul live o face sa para mult mai buna. Nush daca au sanse sa se califice, dar imi place mai mult decat prima data cand am auzit-o.



Suedia - nu imi prea place melodia si nu imi place vocea tipei. Mi se pare ca ii tremura si ca nu duce pe cat ii cere cantecul.



Azerbaidjan - piesa e prea mult promovata. Azerii au luat add-uri pe Google ca sa ii faca reclama si i-au adus Safurei pe coregraful lui Beyonce ca sa faca show. Se zvoneste ca au cheltuit cam 1 mil de dolari cu toata sandramaua. Parerea mea e ca mai bine isi pastrau banii pe criza asta, ca rezultatul nu e deosebit.



Ucraina - hands down, cea mai buna voce din concurs. De departe. Melodia e extrem de neagra si deprimanta, dar macar te face sa simti ceva, spre deosebire de multe altele din concurs. Tipa e imbracata in ceva ce arata ca mici paraiase de sange care curg pe ea. Ciudat, dar perfect in ton cu melodia. I love it.



Olanda- melodia merge la mini eurovision(ala pentru copii). La asta mare, pare bataie de joc. Stilul e de anul 80 asta cu toate ca tipa care canta are sub 20 de ani. Ma enerveaza.



Romania- nu e cea mai rea melodie din concurs si e impinsa mult in sus de vocea Paulei.



Slovenia - e un ghiveci.



Irlanda - love the song, hate the dress. Si mi se pare ca tipa nu canta chiar cat ar trebui unele note. In videoclipul de prezentare parea mai buna.



Bulgaria - melodia asta are toate elementele eurovision: e saltareata, are show, are sclipici.. Bine, tipul care o canta are si fata de tractorist dar noh, si Costel Busuioc a fost zidar inainte sa fie cantaret. Si tractoristii e oameni.



Cipru - tipul canta chiar ok live, surprinzator de bine chiar, sincer nu aveam mari asteptari de la el. Si melodia e din aia pe care o poti asculta intr-o sambata dupa amiaza ca sa te relaxezi.



Croatia - ma enerveaza solistele, ca sunt prea pline de talente. Si inima aia de la final e atata de ugh. Prea mult zahar, de dai in diabet.



Georgia - Shiiiiiiiiine .... mie imi place melodia si vocea e chiar buna, pentru cat dau dansatorii de pamant cu solista. Ti se face si mila la un moment dat. Si dansatoarea in rosu parca a iesit cu buhaiul.



Turcia - Nightwish cu Eminem (citat din Filip). Nu e chiar rea melodia, si e interesanta fata cu drujba. Oricum va fi votata la greu de catre diaspora turceasca de prin toata Europa.




S-au calificat: Turcia, Georgia, Cipru, Irlanda, Romania, Ucraina, Azerbaidjan, Danemarca, Israel, Armenia. Marea perdanta a fost Suedia, care e abonata la calificare in fiecare an. Si Bulgaria cred ca putea intra in finala daca nimerea in prima semifinala, dar din semifinala asta nu prea a avut sanse.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu